Dostava naročenih izdelkov
Banex nudi dostavo izdelkov z navadno pošto preko pogodbenega partnerja Pošta Slovenije. 90 % izdelkov, naročenih do 11. ure, bo pri vas že naslednji delovni dan, najkasneje pa v roku dveh delovnih dni. Izjema so le izdelki, ki jih trenutno ni na zalogi, ampak te tako ne morete naročiti, lahko pa oddate povpraševanje. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na navedenem naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki v vašem poštnem nabiralniku.
Poštnina/stroški dostave
Ob nakupu izdelkov nad 30 EUR je poštnina brezplačna – krijemo jo mi za vas.
Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 30 EUR. V tem primeru je strošek dostave in pakiranja 3,99 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.
Če imate kakšne težave z dostavo nas kontaktirajte na prodaja@banex.si ali preko telefona 03 757 1518 in bomo težave skupaj rešili.
Reklamacije in uveljavljanje odškodnine za poškodovano pošiljko
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Če pa ste vseeno prevzeli paket, na katerem so znaki zunanjih poškodb ali v njem manjkajo naročeni izdelki, nas o tem nemudoma obvestite. Fotografije prejetega poškodovanega paketa nam posredujte na prodaja@banex.si.
Po prejetju poškodovane pošiljke je pomembno, da paket ohranite v stanju, v kakršnem ste ga prejeli, zato ne mečite stran delov embalaže, v kateri je prispel paket.
Če opazite, da v paketu manjkajo izdelki, pustite vso prejeto vsebino v paketu, saj Pošta Slovenije morebitno izropanost pošiljke preverja s tehtanjem.
Ko nas boste obvestili o poškodbi ali izropanju pošiljke, bomo za vas sprožili odškodninski postopek pri Pošti Slovenije. Pošta Slovenije bo k vam poslala uslužbenca, ki bo pripravil Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga morate podpisati tudi vi.
Če je bil izdelek med dostavo poškodovan ali ga v paketu niste prejeli, vam bomo po prejetju vse potrebne dokumentacije poslali nov izdelek.
Paket z znaki zunanjih poškodb pa lahko tudi zavrnete ob dostavi. V tem primeru nam sporočite razlog zavrnitve paketa na prodaja@banex.si. Glede zavrnitve bomo ukrepali na Pošto Slovenija, vam pa odpremili novo pošiljko.
Cene
Vse navedene cene izdelkov so v eur in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila, razen, če ni navedeno drugače (primeri akcij). Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo cene, objavljene s strani podjetja Banex d.o.o., ki se zapišejo v končni potrditvi naročila. Če ni drugače navedeno, cene veljajo za en kos.
Razlaga cen
»Redna cena« je splošna cena izdelka in za kupca ne predstavlja nobene dodatne cenovne ugodnosti. Kjer je ob izdelku izpisana samo ena cena (rdeče barve), pomeni, da ima izdelek redno ceno.
»Akcijska cena« izdelka za kupca predstavlja cenovno ugodnost v obliki prihranka napram nakupu izdelka po redni ceni. Akcijska cena velja v času veljavnosti akcijske ponudbe v omejenem časovnem obdobju. To obdobje je načeloma določeno oz. določljivo datumsko in se v nekaterih primerih lahko ustrezno podaljša. Kjer je ob izdelku izpisana redna cena in nato pod redno ceno še ena cena rdeče barve s pripisano višino popusta oziroma prihranka, pomeni, da ima izdelek akcijsko ceno.
Izdelki, ki imajo akcijsko ceno so označeni z grafično oznako višine popusta.
Plačila
Izbirate lahko med različnimi načini plačila, in sicer:
- Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju plačate blago ob prevzemu na domu ali drugi lokaciji po vaši izbiri, ob prevzemu paketa pokažete osebni dokument. Kupnino plačate dostavni službi Pošta Slovenije ob dostavi. Možno je plačilo z gotovino, v nekaterih krajih pa tudi s kartico.
Če vas v času dostave ni doma, bo poštni delavec pustil obvestilo o dostavi izdelkov v vašem nabiralniku, na podlagi katerega boste paket lahko osebno prevzeli na vam najbližji poštni enoti. Naročene izdelke v tem primeru plačate ob prevzemu v enoti Pošte Slovenije.
- Plačilo preko neposredne bančne transakcije
Pri izbiri načina plačila preko neposredne bančne transakcije se vam bo po zaključku nakupa odprla stran, kjer boste našli vse potrebne podatke za izvedbo plačila: številka transakcijskega računa, znesek, itd.
Plačilo najlažje in najhitreje izvedete v vaši spletni banki, lahko pa tudi na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji.
Z izvedbo naročila bomo pričeli po prejemu obvestila o prejetem plačilu.
- Plačilo s plačilno oz. kreditno kartico
V spletni trgovini Banex lahko plačilo poravnate s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami. Kreditne kartice: MasterCard, Visa, American Express in plačilna kartica: Maestro.
Pri plačilu s plačilno oziroma kreditno kartico iz seznama izberite ustrezno.
Pri plačilu s plačilno kartico:
- plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne oziroma kreditne kartice,
- po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila.
Z izvedbo naročila bomo pričeli po prejemu obvestila o prejetem plačilu.
Postopek plačila s kartico:
- korak: vnos številke kartice.
- korak: vnos veljavnosti kartice. V primeru, da to zahteva kartica, (velja za kartici MasterCard in Visa) je potreben vnos varnostne kode vaše kartice. Če uporabljate kartico Visa ali MasterCard, je to 3-mestna številka desno od številke vaše kartice (hrbtna stran kartice).
- korak: V primeru, da je politika poslovanja banke, kjer imate kartico (npr. Nova KBM) takšna, da zahteva še eno kodo (8-mestna koda), se vam odpre novo okno, kjer s pomočjo ČIP kartice in OTP čitalca pridobite potrebno 8-mestno kodo.
Plačilo s plačilno oz. kreditno kartico izvedete v plačilnem okolju ponudnika plačilnega prometa. Pri izvajanju plačilnega postopka je poskrbljeno za najvišjo možno varnost podatkov o kreditnih karticah uporabnika, saj se plačilni postopek izvaja preko t.i. HTTPS protokola.
Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Stripe zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.